niedziela, 19 października 2014

♥ Egoizm-mała cząstka w nas ♥


Kolorowe liście to cudowne tło do zdjęć.Wybrałam się na nie z koleżanką kilka dni temu. Nie wyszło ich strasznie dużo,ale ważne,że są.


Egoizm
Pewnie większość osób na ziemi ma go w sobie chociaż trochę. Na pewno każdy z was był kiedyś w stosunku do innej osoby egoistą. Ja osobiście nie jeden raz taka byłam,często miałam wyrzuty sumienia,czasami nie. Różnie to bywa. Egoizm nie jest zły jeśli nie jest on przesadny. Dużo ludzi ma tą cechę mocno usytuowaną w sobie. Są oni niestety bardzo samolubni,myślą o sobie jak o kimś ponad wszystkich,nie pomagają zbyt wiele jeśli ktoś tego potrzebuje. Oczywiście nie mówię o każdym,ale ja znam kilka takich osób i takie one właśnie są. Jednak czy ta cecha okazywana w małym stopniu jest aż tak zła jak myślimy?
 
 
 Osoba egoistyczna
Egoista potrafi bardzo mocno zdenerwować ludzi w swoim otoczeniu tym jak się zachowuje,przez co często pojawiają się plotki na jego temat. Osoby bardzo egoistyczne nie rozumieją tego jakie są i mimo wszystko uznają,że są od ciebie lepsze. Cały czas powtarzam,że nie mówię o wszystkich. Kieruję się przypadkami jakie znam.


Ale czy ta echa jest aż tak zła? 
Pomyślcie. Mimo wszystko. Jeśli chcemy coś osiągnąć,zazwyczaj wolimy,aby nikt inny nie zdobył tego co my,chcemy być lepsi lub być podziwiani,aby nam ktoś zazdrościł. Jeśli zatrzymasz to co umiesz i wiesz dla siebie, i nie będziesz dzielił się tym z innymi ani im pomagał,na pewno nie miną cię złe komentarze,ale być może zyskasz sukces ! Nikt inny nie osiągnie tego co ty bez pomocy,ty sam doszedłeś to tego czego chciałeś i nie dzieliłeś się tym,więc możesz dziękować tylko sobie.

  
Podsumowanie i rady
Składając wszystko w całość,egoizm częściej psuje nam reputację i budzi złe opinie wśród innych. Takie osoby rzeczywiście nie są zbytnio lubiane. Ale jeśli czasem rzeczywiście coś jest dla Ciebie ważne,nie musisz się tym dzielić z innymi.  Nie zachęcam Was abyście teraz wszystkich olewali i myśleli o sobie. Nie o to tu chodzi! Pomagajcie innym,ale miejcie też granice tej pomocy,aby nie zrobić z siebie ofiary,od której wszyscy dostaną czego zechcą.

(piesek nie mój)

~ Zdjęcia Natalia/Ja ~
Jak podobają wam się zdjęcia?
Macie w sobie jakąś cząstkę egoizmu?

19 komentarzy:

  1. Również myślę, że każdy ma w sobie cząstkę egoizmu. Piękne zdjęcia. Pozdrawiam :*
    www.vaturum.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz sliczne buty i piesek shih tzu kocham!
    Co do egoizmu ja niestety czesto sie tak zachowuje ale staram sie mam najrzadziej.
    feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgadzam się z tym co napisałas ;)
    http://gabcia200101.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz rację, każdy ma w sobie nutkę egoizmu, nawet gdy staramy się tego unikać ;)
    olllie-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Czasami taka postawa jest konieczna. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. zdjęcia bardzo mi się podobają. :)
    a egoizm jest cechą, którą każdy człowiek w sobie ma. i czasem jest dobrze być egoistą, bo chwilami powinno się troszczyć o siebie. nie można przesadzać jednak w żadną stronę, bo zarówno nadmierny egoizm jak i jego brak nie są zbyt dobre. ;)
    pozdrawiam.
    http://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. zdjęcia bardzo mi się podobają i wg piękne ubranka :)
    obserwuje bo naprawdę masz talent do pisania :**
    http://zycie-z-andzikiem.blogspot.com/
    http://zycie-z-andzikiem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Jejka *-* Shih Tzu! Ja też mam ale mieszańca :)
    Muszę ci powiedzieć,że fajnie piszesz,dobrze ci to wychodzi,fajnie,składnie i na temat.
    Oczywiście linka do swojego bloga zostawiam -> http://sunnycaalifornia.blogspot.com :)
    Pozdrawiam i życzę dalszych sukcesów w blogowaniu ! Na prawdę masz talent!

    OdpowiedzUsuń
  10. każdy ma trochę egoizum

    famelle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Każda cecha jest dobra o ile z nią po prostu nie przesadzamy
    Obserwuje i pozdrawiam Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  12. Uważam, że egoizm jest wadą, która mi bardzo przeszkadza u innych. :)
    Zapraszam do siebie na nową stylizację :)
    http://paris2607.blogspot.com/2014/10/creepersy.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Zgadzam się z Tobą w 100 %.Cudowne spodnie:)
    http://ariee-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Jestem tu już któryś raz i w końcu muszę napisać, że masz super bloga! Trzymaj tak dalej ♥

    + U mnie konkurs!
    Mój blog (klik)

    OdpowiedzUsuń
  15. Całkowicie się z Tobą zgadzam! Dobrze napisane! Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  16. Super koturny, sama nie tak dawno polowałam na jakieś, ale niestety nie udało mi się znaleźć żadnych, które mnie zadowoliły.
    pozdrawiam
    creativamente
    creativamente-o-sztuce.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Dobrze napisałaś! Ja nie jestem egoistką. Kocham pomagać :)

    OdpowiedzUsuń
  18. ja uważam, że nie warto być egoistycznym;)

    klikniesz u mnie na banner sheinside na pasku bocznym, jeśli znajdziesz chwilę czasu? :*

    ------> www.HELLO-WONDERFUL.blogspot.com <------

    OdpowiedzUsuń
  19. Piekne wyglądasz!:) świetne spodnie i PIESEK! :D

    OdpowiedzUsuń