czwartek, 25 września 2014

♥ Moje małe uzależnienie ♥


 Hej ;* Dzisiaj o moim małym uzależnieniu czyli głownie słodyczach, ale tez innych smakołykach. Pewnie 
większość osób uwielbia słodycze i nie może powstrzymać się aby nie zjeść czegoś jeśli jest to pod ręką. Ja często próbuję się opanować z jedzeniem słodkiego. Jeśli nie ma czegoś w domu zazwyczaj idę coś kupić albo jem cokolwiek co jest słodkie w domu.


Mówię sobie, że np.zostawię sobie to do szkoły,a i tak za chwilę mam to już w ręku bo nie wytrzymam jeśli tego nie zjem. Słodycze mogę jeść w sumie zawsze nawet jak jest mi nie dobrze,jak wyżej pisałam.
 

Osobiście lubię tez inne rzeczy,nie myślcie sobie,że jem same słodycze,chipsy i inne.:)

♥  Uwielbiam owoce i warzywa. Jem bardzo dużo,w szkole jak i w domu. Jem w sumie prawie wszystko. Niestety dużo wybrzydzam i potem ludzie myślą,że nic mi nie smakuje.

Jak pisałam wyżej większość osób lubi i je dużo niezdrowych rzeczy,niektórzy przez to pogarszają swój wygląd,niektórzy nie mają do tego predyspozycji.  Ważne aby jeść to co się lubi,oczywiście trzeba mieć jakiś umiar. Pamiętajcie o tym.

A wy jak macie z jedzeniem tego typu rzeczy?
Podobają się wam zdjęcia?

34 komentarze:

  1. Matko aż głodna się zrobiłam, haha ty i małe porcje i te skrytki w szafach na chrupki :3

    Zapraszam do mnie :*
    http://kwiatowy-urok.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam słodycze, na szczęście umiem się powstrzymać, jednak gdy mam gorszy dzień to wyjadam wszystko co mam pod ręką :D // k.

    Zapraszam na nowy post :)
    http://tamizaa.blogspot.com/2014/09/lirene-balsam-samoopalajacy-dla-jasnej.html

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie z jedzeniem niezdrowych rzeczy jest różnie. Mialam czas, że jadłam codziennie paczkę chipsów i piłam puszkę coli. A mam czas, że nie jem w ogóle chipsów, bo po prostu nie mam na nie ochotę. Z kolei muszę mieć zawsze coś do picia. Zawsze! Nie może to być woda, tylko najlepiej herbata mrożona z Nestea czy Liptona :) nie pogardzę również czekoladą :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czasami mogłabym w ogóle nie jest słodyczy, ale na szczęście, gdy najdzie mi na nie ochota - nie muszę martwić się, że np. przytyję. :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja jestem małym "słodyczowym potworkiem ". Musze mieć obok siebie coś słodkiego np. jakiś batonik :)
    http://anima-viliss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja nie jem słodyczy, heh diety itp ;3 Uwielbiam mimo wszystko princesse, ale za chipsami nie przepadam ;/
    ♥A tu-Mój blog-Zapraszam-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja nie lubię słodyczy. Wolę zjeść owoce :)

    Zajrzysz?:)
    iamfuckingcrazybutiamfreee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ooo, chipsy <3

    ZAPRASZAM! www.laura-ss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Aaaa też uwielbiam ten smak chrupek :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja niestety mam skłonności do tycia i to całkiem spore. Nie mogę sobie niestety pozwolić na codzienne jedzenie słodyczy bo niemiłosiernie przybieram na wadze. Zazdroszczę Ci, że możesz jeść wszystko na co masz ochotę :) Pamiętaj jednak, żeby nie przesądzać. Bywa i tak, że osoby szczupłe za młodu, jedzące bez umiaru nagle zaczynają tyć. No ale ostatecznie wszystko jest dla ludzi i bardzo dobrze Cię rozumiem bo kocham jeść, szczególnie jeśli chodzi o czekoladę, czipsy i inne tego typu rzeczy.

    http://zaklinaczka-slow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ech a niedawno dodałam na swojego bloga post o zdrowym odżywianiu się :D
    Kuusisz tą prinsessa! ;3
    Ogolnie to masz swietnego bloga :)
    Chcialabym zebyś wpadła do mnie na bloga i oceniła moje zdjęcia. Od niedawna zagłębiłam sie w świat fotografii i chce wiedziec czy mi to wychodzi zbierając opinie.
    Co powiesz na wspolną obserwację? Daj znac u mnie :)
    Tymczasem zapraszam do siebie i pozdrawiam cieplutko ;3

    http://obiektyw-mym-okiem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. oh lays!! <3 kocham
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ;-)
    Jeżeli zaobserwujesz powiadom mnie o tym
    madame-lucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziekuje za odwiedziny na blogu :)
    One sa świetne! Ciagle nosza je na zmiane i prezentuja sie rewelacyjnie :)
    Zechcialabys zostac moją czytelniczką ? :)
    Ja już obserwuję ;3

    http://obiektyw-mym-okiem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Obserwacja za obserwacje zacznij i poinformuj mnie a na pewno się odwdzięczę ::* :* Świetny post <3

    OdpowiedzUsuń
  15. mi tak samo nic nie dziej się od słodyczy ;)
    jejku świetny blog! jestem pierwszy raz i bardzo mi się tu podoba :)
    jeśli masz chwilkę wpadnij: majkamoryn.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja też jestem maniakiem słodyczy, tym bardziej jak jest jesień i panuje "depresja".

    OdpowiedzUsuń
  17. Ej na jakiej stronie sciagasz te gadzety na blaga? Z gory dzieki ;*** Kochana <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Też uwielbiam słodycze (chyba jak większość) ale potrafię ograniczyć :)

    kolaaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. ja razem z moją mamą też mamy takie uzależnienie, haha trudno się powstrzymać przed zjedzeniem czegoś słodkiego ;): DD

    http://petite-alexandrine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo fajny post ;) http://gabcia200101.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Ech, uwielbiam cole, ale staram się ograniczać, podobnie z chipsami :( :p

    Pozdrawiam, Liryczny Zakątek

    OdpowiedzUsuń
  22. ja lubię słodycze , ale chipsów i coli nie jem za często :)

    fashion-madam.blogspot.com-klik

    OdpowiedzUsuń
  23. Mam podobnie jak ty ;D Mówię sobie, że zostawię sobie to do szkoły, na jutro... ale prędzej czy później i tak to zjem. Oczywiście trzeba znać umiar w takim jedzeniu :)

    Pozdrawiam, http://mojswiat9893.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. niezdrowo, ale cóż ;) ja szczęściem raczej umiem zachować umiar, ale tak mocno czasem ciągnie... ;)
    opowiastki-prawdziwe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. zostałaś nominowana do LBA :)
    http://littlebowbow.blogspot.ie/2014/09/liebster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń
  26. Trochę nie zdrowo , ale cóż co kto lubi :D Ja też wielbię chipsy ::D Bardzo fajny post :)
    OBSERWUJE :) zapraszam :)
    MÓJ BLOG - KLIKNIJ :)


    OdpowiedzUsuń
  27. Moje małe uzależnienie to pepsi :D Teraz mam taki jakby odwyk xD Po dłuższym czasie jak jej nie piłam to wydawała się mieć inny smak.
    http://www.mirrabells.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Niezdrowe ale jakie dooobre! haha :)

    ZAPRASZAM DO POLUBIENIA MOJEJ STRONY NA FACEBOOKU: https://www.facebook.com/pages/Mllescarlett/1546805155535676

    mllescarlett.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Slodycze to takze moja ogromna slabosc ;)


    zapraszam: gertrama.blogspot.com
    obserwujemy? Odp u mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  30. Niezdrowe, ale dobre *_* Kocham *_*

    Zapraszam do mnie.
    http://by-joannas.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. może to dziwne ale ja nie lubię słodyczy :D a chipsów nienawidzę :\\
    wolę sobie zjeść jakiś owoc, jakoś nie przepadam za takimi słodkościami ;))
    super zdjęcia :D

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Niestety ale bardzo lubię słodycze i często je jem

    OdpowiedzUsuń
  33. ja lubie słodycze wszystko co jest to i tak biore

    OdpowiedzUsuń