piątek, 4 lipca 2014

♥ Kompleksy ♥


Hej!  Post jest o kompleksach. Nie wiem czemu chciałam akurat o tym napisać,możliwe,że przez te zdjęcia słodkości z urodzin. Napisze moje przemyślenia z nimi związane. 



Prawie każdy pomyślał nie raz,że jest gruby. Mówię tu głównie o kobietach ale o mężczyznach też.To fakt,niektórzy nie są tak szczupli jak ich koledzy czy koleżanki,ale to da się zmienić,jeśli ma się siłę. Oczywiście chodzi tu o otyłość związana z tyciem z własnej winy. Uważasz,że jesteś gruby? 1. Możliwe,że ci się tak wydaje,zazwyczaj tak jest. 2. Możliwe,że to prawda,a wolisz jeść,siedzieć w domu i narzekać. Od nas wszystko zależy,dla siebie zawsze wyglądamy inaczej niż dla innych.
No ale lepiej mieć krągłości niż same kości :) !



Większość osób,w sumie prawie każdy będzie miał problemy z twarzą,trądziki itd. Twarz ma dużo do naszego samopoczucia,więc powinno się w miarę możliwości leczyć to co się da. Czasem jest to bolesne nie ukrywam,ale efekty podwyższają nam bardzo samoocenę i oczyszczają psychikę. Leczenie takich rzeczy wymaga raczej pomocy kogoś dorosłego, np.rodzica. Jeśli możesz, poproś o pomoc w tej sprawie.

Kompleksów jest bardzo wiele.  Łącznie z tym co napisałam wyżej i innymi. Nie wszystkie kompleksy da się zwalczyć,ale wiele tak. Czasem jednak warto mieć bliską osobę, która po czasie uświadomi ci,że przejmujesz się czymś,co nie jest tego warte. Poczujesz się dobrze i nie będziesz musiał/musiała zadręczać się jak zmienić swój wygląd, tylko uwierzysz, że nie trzeba tego robić :)

A wy jakie macie kompleksy?
Macie kogoś kto was wspiera?
Podobają wam się zdjęcia?

40 komentarzy:

  1. Ja tak samo jak Ty mam bardzo duże oparcie w swoim chłopaku. To on potrafi mną czasem otrząsnąć i powiedzieć "co Ty za bzdury wygadujesz" i mimo, że czasem myślę jak myślę to wiem, że ma rację :) Moją największą zmorą są cienie pod oczami, które na dzień dzisiejszy już umiem maskować :)
    5 zdjęcie najbardziej mi się spodobało :D
    Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajnie to opisałaś :)

    aki-akkie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie wyglądasz na tych fotkach. Każda z nas ma pewnie jakieś kompleksy. Pozdrawiam :) jusinx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Kompleksów mam sporo. Nie lubię o nich wspominać.. fajnie wszystko opisałaś.
    http://jesykabloguje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. mam ogrom kompleksów, ale tak jak i ciebie wspiera mnie chłopak :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też mam sporo kompleksów, zresztą jak każda dziewczyna. Mimo wszystko tak jak napisałaś zawsze łatwiej jest się z nimi zmierzyć gdy ma się bliską osobę, która Cię wspiera (:

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam sporo kompleksów niestety ,ale staram sie to zwalczyc :) a Ty jesteś przepiękna , masz świetnego bloga ,obserwuje i będe tu wpadała częściej :)

    OdpowiedzUsuń
  8. szczerze, ale sama nie posiadam kompleksów, choć jestem bardzo niska i chuda ;)
    mój blog, coomedyyyy

    OdpowiedzUsuń
  9. Też mam kompleksy, ale staram się nie rozpaczać z tego powodu jakoś bardzo, bo przecież nikt nie est idealny :)

    Zapraszam justlife-jurka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ty nie masz kompleksów jesteś śliczna. Ja też mam nieraz takie dni załamania.

    http://zatrzymaniechwil.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Mając przy sobie ukochaną osobę na pewno zyskujemy wiarę w siebie! Ja też mam kompleksy, ale moją zasadą jest "co możesz to zmień, czego nie możesz - zaakceptuj". :)

    Zapraszam na mojego bloga. Jeśli Ci się spodoba zapraszam też do skomentowania i obserwacji. :)
    lilianka-blog.blogspot.com




    OdpowiedzUsuń
  12. Gdyby wszyscy byli szczupli, z włosami do pasa i błękitnymi oczami to.. świat byłby nudny. Nie ma też osób brzydkich, bo każdemu podoba się inny typ urody :)
    MÓJ BLOG - klik!

    OdpowiedzUsuń
  13. ja walczę z tym cały czas, moja zmora grr :)
    noemisoul.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. świetnie napisane ;))
    ja mam mnóstwo kompleksów i miałam przez to wiele problemów...może teraz nie jest idealnie, bo często mam napady płaczu i wcale nie lubię swojego ciała, ale ciągle z tym walczę ;))
    piękne zdjęcia :3
    zapraszam
    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajny post :))

    http://kingandsylwia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Myślę, że każdy ma jakieś kompleksy. Ja staram się aż tak nimi nie przejmować. Śliczne zdjęcia :)
    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  17. Post bardzo ciekawie napisany, szczerze! Zgadzam się z tobą w kwestii cery. Twarz bez trądziku daje nam tyle pewności siebie, sama się o tym przekonałam i kiedy tylko spoglądam w lustro uśmiecham się do siebie, bo udało mi się wyleczyć! Jeszcze nie jest idealnie, są jeszcze ślady po dawnych krostach itd., ale naprawdę jest o niebo lepiej :)
    Swoją drogą tak się zastanawiam czy naprawdę masz tak idealną cerę bez skazy, czy trochę przerobiłaś te zdjęcia? To nie jest żaden hejt czy coś, po prostu jestem ciekawa.

    http://inspire-someone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście,ze nie mam idealnej :) Zdjęcia są lekko przerobione.Też wyleczyłam się z tego i oprócz drobnostek cera wygląda dość dobrze,wiec nie zawsze trzeba ją poprawiać,jednak mój chłopak zawsze coś tam poprawia :*

      Usuń
    2. Żeby niebyło że wyglądamy idealnie, każde zdjęcie jest przerobione :) Szczególnie te zdjęcia z bardzo bliska - portretowe. Niestety niemoge zdradzić jak to robie, a porównania oryginał->edycja także nie pokaże bo Pati mnie zabije :)

      Usuń
  18. świetnie napisałas tego posta. uwielbiam takie posty o kompleksach itp. gdyż dodaja wiary w siebie
    Obserwuje
    Zapraszam do mnie:
    http://will-remember-forever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. bardzo fajny post :)
    to ważne żeby rozmawiać, pisać o takich rzeczach bo wtedy ludzie którzy mają takie problemy wiedzą jak je rozwiązać
    http://mintsloth-alice.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Takie posty są świetne,warto pisać o takich rzeczach.Śliczne zdjęcia :** Obserwuję!

    http://pictrue-ofme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo fajnie to wszystko ujełaś! :) Mam sporo kompleksów, ale próbuje coś z tym robić, nie przejmować i miec dystans do samej siebie :)
    stokrotkowa-panna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Szczęscia kochani, widać jak bardzo się wspieracie i to jest najważniejsze :)
    Zapraszam do siebie, dopiero zaczynam !
    http://zaczarowanasoba.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja akceptuje siebie taką jaką jestem ;))
    Obserwuje
    http://przed-obieektywem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Jesteś śliczną dziewczyną. :)
    PS. Co powiedziałabyś na wspólną obserwację? Co prawda na moim blogu nie ma jeszcze ani jednego wpisu, ale to dlatego, że zaczynam blogować po raz 4 i póki co szukam osób, które czytalby mojego bloga i nie musiałabym go ciągle "udostępniac''. Prowadzisz ciekawego bloga, będę tu często zaglądała. Jeśli masz ochotę na wspólną obserwację, to zaobserwuj mnie, a ja zrobię to samo. Jeśli nie, przepraszam za kłopot. MÓJ BLOG :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetny blog oraz post! :) Czekam na kolejny z niecierpliwością! <33

    http://oliwia-blogg.blogspot.com/2014/07/przeglad-sheinside-konkurs.html
    (Bardzo Cię proszę o klikanie w linki w tym poście, do wygrania polecenie i obserwacja, z góry dzięki ♥)

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo fajna i mądra notka! Naprawdę jesteś śliczna i według mnie nie powinnaś mieć kompleksów! Jednak nie jest to takie łatwe jakbyśmy chcieli :) Chłopak to bardzo wielkie wsparcie, coś o tym wiem :) Obserwuje!

    OdpowiedzUsuń
  27. każdy ma jakieś kompleksy! ;/

    obserwujemy?
    http://ewamaliszewskaoff.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Ale masz śliczne włosy, ładnie obcięte. :) Czym fotografujesz, bo zdjęcia są nieziemskie.
    Zapraszam na mój nowy kanał na YTB - https://www.youtube.com/channel/UCtRdOHo6H_lHNAm0ei8djyw
    W zamian poklikam Ci,gdzie tylko będziesz chcieć. Proszę zostaw komentarz, łapkę w górę i subskrybuj. Na pewno się odwdzięczę :) Z góry Dziękuję Ci serdecznie. www.nathaliabajger.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pasku nawigacji jest zakładka "Sprzęt" o tym ale już napisze że zdjęcia do tego postu robione były aparatem Sony NEX5N i dodatkowo obrobione :)

      Usuń
  29. jesteś śliczna!

    h-ss-s.blogspot.de ♥
    obs=obs ♥

    OdpowiedzUsuń
  30. Dziewczyno... Jakie Ty możesz mieć kompleksy? Jesteś śliczna, po przeczytaniu kilku Twoich postów stwierdzam że również jesteś bardzo fajna, masz pasję... Nie powinnaś mieć kompleksów :)


    Zapraszam :) Odwdzięczam się za obserwacje.
    http://sapphireblog1.blogspot.com/2014/07/pierwsza-paczka-od-dresslily.html

    OdpowiedzUsuń
  31. Każdy ma kompleksy, ale nie powinno się wgl o nich myśleć! :) Zdjęcia super :)
    > MÓJ BLOG <

    OdpowiedzUsuń
  32. pewnie że mam ale wtedy myślę sobie że inni mają większe i nie mam się co nad sobą użalać :)
    http://goodaay.blogspot.com/ zapraszam jeśli ci się spodoba zaobserwuj ,
    a zrobię to samo jeszcze dziś :)

    OdpowiedzUsuń
  33. każdy ma kompleksy, ale nie trzeba się tym martwić! trzeba dostrzegać swoje zalety!
    w wolnej chwil zapraszam do mnie ;)
    Co powiesz na wspólną obserwację? jeśli tak to zacznij i daj znać u mnie w komentarzu, a ja na pewno się odwdzięczę!
    mój blog - KLIK♥

    OdpowiedzUsuń
  34. myślę,że każdy ma jakieś kompleksy-jedni większe a drudzy mniejsze!

    oleksandra-official.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Bardzo mądry post . Myślę , że wiele osób ma jakieś kompleksy , i nie warto tracić czasu nad rozpaczą : D . Pozdrawiam i życzę miłego dnia ! + Obserwacja ? , daj znać u mnie : lublins.blogspot.com .

    OdpowiedzUsuń